Jumaat, 6 Jun 2014

Akhirnya...

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah, bertemu lagi dengan hari Jumaat, penghulu segala hari.

Banyak yang mahu saya syukuri hari ini. Syukur diberi kesihatan yang baik untuk meneruskan perjuangan. Syukur ada rezeki untuk bersarapan pagi ini. Syukur dipanjangkan umur untuk terus muhasabah diri. Syukur di beri peringatan untuk sentiasa cuba memperbaiki kekurangan diri. Kalau nak disenaraikan lagi, memang banyak sangat. Syukur Alhamdulillah di atas segala rahmat Mu Ya Razzaq.

Akhirnya, saya berjaya mengorak satu lagi langkah. Semalam, saya sudah mula mempromosikan produk di bawah Akademi. Walaupun berdikit-dikit,namun yang penting usaha sudah dimulakan. Doakan saya ye! Buat masa sekarang masih belum ada pelanggan tapi dah ramai yang 'like'. Itu pun dah buat saya cukup gembira. Syukur, Alhamdulillah.

Inilah hasil apabila tidak lokek menuntut ilmu. Jom join kelas online mula bisnes. Macam-macam ada. Pendek kata tak rugi masuk kelas dan berguru ni. Kalau sesat ada boleh bantu tunjukkan jalan.

Kalau berminat boleh hubungi saya seperti yang tertera di page sebelah kanan ni  ye.*senyum*





Tiada ulasan:

Catat Ulasan