Khamis, 4 September 2014

Update Terkini

Teks: Norafiza Abdul Aziz

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah, akhirnya saya berjaya juga mengemaskini maklumat tentang Kelas Online yang ditawarkan di Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR). Agak lama juga saya mengambil masa untuk menyiapkan beberapa pages memandangkan pihak pengurusan ABDR agak aktif dalam mengeluarkan produk-produk baru. Bagi saya yang masih 'hijau' ni agak lambat sikit nak mengejar para sifu kita ni. 

Semenjak saya menyertai keluarga ABDR empat bulan yang lalu, saya banyak belajar. Walaupun kadangkala saya nampak seperti 'lost' namun Alhamdulillah, semangat masih ada. Banyak benda yang saya belajar dan banyak perkara lagi yang saya perlu belajar. Proses pembelajaran sentiasa ada selagi kita masih bernyawa. 

Kelas-kelas Online ABDR semakin rancak berjalan. Target untuk penyertaan tahun 2014 ialah sehingga 2000 penyertaan. InshaaAllah, dengan usaha keras semua pihak baik dari pengasas, guru-guru online serta barisan pengurus online ABDR mampu untuk mencapai sasaran yang telah ditetapkan.

Selain dari Kelas-kelas Online, ABDR juga ada mengeluarkan produk digital iaitu e-book. Banyak e-book pilihan yang ada dan kebanyakannya hasil air tangan pengasas ABDR iaitu Puan Masayu Ahmad. E-book keluaran ABDR merupakan panduan untuk mereka yang yang ingin memulakan bisnes sendiri, bagaimana mengatur jadual agar kerja-kerja harian lebih teratur dan beberapa lagi. Intipati e-book ABDR adalah mengenai bisnes online yang boleh dijalani dari rumah. Bagi mereka yang berhasrat untuk memulakan bisnes sendiri boleh tinjau-tinjau e-book dari ABDR ini.

Secara peribadi, pada saya mengeluarkan sedikit wang untuk mendapat ilmu adalah pelaburan yang berbaloi. tambah lagi kalau ilmu yang kita dapat tu dimanfaatkan sebaiknya. Lagilah berbaloi-baloi pelaburan kita.

Untuk anda yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Akademi Bekerja Di Rumah ini boleh layari:
Anda juga boleh hubungi saya untuk pertanyaan/ tempahan/ pendaftaran. Saya sedia membantu anda.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan