Khamis, 29 Januari 2015

Iklan Nuffnang


Teks: Norafiza Abdul Aziz

Assalamualaikum wbt.

Perasan tak, kat atas, bawah dan tepi sebelah kanan entri blog saya dah ada iklan Nuffnang?
Haa, jemputlah klik ye. Terima kasih.

Pada mulanya, saya sangkakan nak buat iklan nuffnang ni, kena tunggu aliran trafik blog kita banyak, lepas tu pihak Nuffnang akan tawarkan untuk pasangkan iklan kat blog kita. Sehinggalah suatu hari saya terjumpa blog Pn. Munirah (rakan ABDR). Daripada blog beliaulah, baru saya dapat tahu rupanya iklan Nuffnang ni kita kena letak sendiri. Haha. Salah sangka rupanya selama ni. 

Kebetulah Pn. Munirah ada menyediakan perkhidmatan tutorial memasang iklan Nuffnang. Terus saya hubungi beliau. Dan Disember tahun lepas, bermulalah sesi pembelajaran pemasangan iklan Nuffnang kat blog saya. 

Ketika entri ini ditulis, saya masih lagi dalam proses belajar. Mujur ada cikgu yang nak mengajar, kalau tak alamat terkial-kiallah nak buat. Thanks, Uni.

Anda berminat nak belajar pemasangan iklan Nuffnang ni bolehlah hubungi Pn. Munirah di sini.

**Kalau nak buat apa-apa, carilah cikgu. Lebih mudah nak faham. Nak belajar buat blog, boleh tanya saya. InshaaAllah, saya tolong. Sharing is caring.

Syukur Allah masih sayang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan