Selasa, 12 Mei 2015

Welcome back, Fiza!

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.
Segala puji bagi Allah.
Syukur, akhirnya dapat juga kembali ke dunia blogging.

Serius rindu!!!

Hampir dua bulan kan tak ketemu.
Perubahan yang terjadi dalam hidup secara tiba-tiba menyebabkan dunia saya terumbang-ambing untuk seketika.

Bermula dengan perkhabaran tentang pertukaran tempat bertugas yang muncul tanpa salam. Kelam kabut nak menguruskan semua hal pertukaran. Maklumlah, notisnya singkat sangat.

Selesai melapor diri, pertukaran masa bertugas pula menjadi cabaran. Hampir 10 tahun bekerja shif, akhirnya saya terjun juga ke dunia yg hampir semua orang nak elak, kerja pada waktu pejabat. Akibatnya, balik kerja petang, lepas Isyak dah pengsan. Tak sempat nak buat apa-apa. Letih mental fizikal. Dan...minggu kedua saya demam panas!!! Haila...

Awal Mei baru-baru ini, adinda saya yang tercinta selamat diijabkabulkan dengan puteri idamannya. Alhamdulillah, akhirnya bertemu jodoh juga adindaku yang seorang itu. Selamat melayari bahtera rumahtangga adinda-adindaku. Sayang kamu sokmo.

Namun, cabaran paling getir adalah ketiadaan talian internet. Waaaa...
Memnag nangis tak berlagu la. Sekarang masih dalam proses untuk mencari alternatif terbaik untuk selesaikan masalah itu. Harap semuanya akan ok tak lama lagi.

Ok lah, saya dah curi masa kerja dah ni. Kena sambung kerja balik. Nanti i bagi update detail untuk setiap event ya.

See ya!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan