Jumaat, 13 Januari 2017

Vitamins and Supplements

Akhirnya, mengalah juga.

Bila badan dah terlampau penat tapi sebenarnya bukan buat kerja berat pun. Tapi dia punya tak larat, aduhai..

Selama ni memang ada ambil supplement tapi tak konsisten. Beli yang boleh buat stok sebulan, pastu rasa tak ada perubahan, terus stop.

Tapi, tahun ni nak jadi lebih fit. Tak mau lemau- lemau lagi dah. Ada misi dan visi yang harus diperjuangkan. Jadi, saya ambil keputusan untuk cuba makan vitamin.

Kenapa Shaklee?

No specific reason actually. Kebetulan ada kawan yang saya percaya walau hanya kenal kat fb je, seorang Agen Shaklee.

Mulanya just nak minta konsultasi. She can answer my question with no time, so I decided to give it a try. Let's just see what will happen next. Hehe

Tapi saya sangat berharap this vitamins can help. Bila rasa tak bertenaga, semua benda akan rasa tak kena. Emosi juga sangat tidak stabil.

Situasi macam ni boleh mengundang padah. Lebih baik ambil langkah pencegahan sebelum jadi lebih parah.

Tapi kena sentiasa ingat. Kita hanya berusaha. Yang menentukan mujarab atau tidak hanyalah Dia. Dialah Ya Salam Ya Fatah. Yang memberi kesembuhan hanya Dia. Yang itu, kena percaya 100℅.

Ya Allah, Ya Salam, Ya Fatah..Aku mohon agar 2017 ini aku akan lebih sihat, lebih bertenaga, lebih positif dan lebih fokus dalam mendepani cabaran akan datang. Amin Ya Mujib.

By Yours Truly,
   🌹F.A


Tiada ulasan:

Catat Ulasan