Khamis, 12 Januari 2017

Wordless Thursday

Sejak awal tahun hari tu, saya rasa cam jadi penyedih. Semua isu pun jadi sensitif.

Mengulang baca novel Tunas by Hlovate. Kisah pasal budak- budak sekolah duk asrama je pun, tapi hati tiba-tiba jadi sedih. Mungkin teringat masa zaman tengah belajar dulu. Rindu kawan- kawan dan zaman riang ria tanpa perlu fikirkan sangat masalah negara.

Waktu tu hanya fikir, nak sambung study kat mana, nak ambil course apa. Itu je main topic yang selalu jadi perbualan. Memang skema habisan la waktu sekolah dulu.

Bila terkenang waktu itu, memang akan jadi rindu kan. Kawan-kawan pun semua dah lost contact. Tapi, saya pasti, they all happy dengan kerjaya dan keluarga masing- masing.

Saya doakan mereka sentiasa di bawah rahmat Allah. Dan berterima kasih diatas semua kenangan lalu. Priceless!!

Saat dan ketika ini, saya masih struggling. Trying hard to make my life as I dreamed it. Not an easy thing.

Walau sehebat dan segah manapun perancangan saya, rencana Allah lebih hebat. He knows best. Hanya Dia yang tahu apa yang terbaik untuk saya.

Saya mohon agar sentiasa di beri hidayah, kesabaran dan kekuatan untuk menjalani perjalanan penuh liku ini.

Semoga aku layak untuk syurgaMu.
Amin Ya rabbal Alamin.

**Malam tadi dengar ucapan penghargaan Barack Obama pada isteri dia Michelle pun mata boleh berkaca. Haila..parah!!

By Yours Truly,
   🌹F.A




Tiada ulasan:

Catat Ulasan