Sabtu, 25 Oktober 2014

SALAM MAAL HIJRAH 1436

Teks: Norafiza Abdul Aziz

Assalamualaikum wbt.

Selamat menyambut tahun baru Hijrah 1436. Setahun sudah berlalu. Bermacam perkara yang sudah kita lalui sepanjang tahun 1435H. Banyak suka duka yang terjadi sepanjang tahun lalu. Semoga apa yang sudah kita harungi dapat mematangkan lagi diri kita. Apa yang baik dijadikan tauladan, kesilapan yang lalu dapat dijadikan iktibar. Jom kita buka buku baru dengan azam untuk memperbaiki semua kelemahan diri dan menuju ke arah masa depan yang lebih indah. InshaaAllah.

Saya ingin memohon maaf kerana sudah lama tidak menulis. Banyak halangan yang tidak mampu saya elakkan. Justeru itu, saya tidak dapat meluangkan masa untuk update blog ini. Namun, saya akan cuba untuk mengatasi semua ujian ini. Banyak yang ingin saya kongsikan dalam blog ini sebenarnya. Semoga saya terus di beri kekuatan untuk terus berkongsi di sini. Inshaaallah. Doakan yang terbaik untuk saya ya. 

Hijrah ke arah yang lebih baik, menuju Jannah.




Yours Truly,
FizaAziz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan