Ahad, 15 Mei 2016

Group Support Likes (GSL)

Assalamualaikum wbt.
Bismillah

Melihat status beberapa sahabat menggunakan #GSL, saya tertanya-tanya, apa GSL ni? Akhirnya persoalan saya terjawab apabila guru kelas online blog saya, Cikgu Anys memperkenalkan saya kepada GSL. Impian untuk tidak lagi menjadi orang biasa-biasa, saya nekad mendaftar. " Selamat berhuru-hara, Fiza." Itu kata Cikgu Anys. Alahai, buat orang berdebar je.

Akhirnya, pada tanggal 27.2.2016, sebaik sahaja log masuk ke akaun Facebook, 'friend request' bertalu-talu masuk. Apa dah jadi ni? Pertama kali dapat request sebanyak ni! Maka, fahamlah saya maksud Cikgu Anys. Lebih kurang seminggu menyiapkan tugasan yang diberi sifu Tuan Khairul Zahrin Abd Karim, saya dah ada satu 'support group' yang sangat-sangat 'awesome'. #GSLbatchTam. Maka, bermulalah episod baru dalam dunia muka buku saya.

'Status updates' tidak lagi dipandang sepi, 'energy' positif merata-merata dan yang paling seronok, ukhuwah yang terbina antara ahli serta sokongan yang tidak berbelah bagi menaikkan lagi semangat untuk meneruskan cita-cita dan impian bergelar Jutawan Dunia Akhirat. GSL..memang OUTSTANDING! Two thumbs up!

Terima kasih Allah, Tuan Khairul Zahrin, Cikgu Anys dan adik beradik dalam GROUP SUPPORT LIKES terutama Batch Tam. Kamu semua memang terbaik. Daebak!!!

* Nilah karangan saya masa menyertai Contest Menulis GSL minggu lepas. Walaupun tak menang, tapi saya tetap puas hati. Sebab ia dah menaikkan semangat saya nak terus menulis.

* Oh ye, kalau korang nak join GSL, jangan segan silu wassap saya di 011 17933520. Jom, huru harakan wall FB anda.

* Kelas blog pun masih berjalan macam biasa. Pendaftaran buka setiap hari. Share la cerita best korang tu kat blog. Sharing kann caring. Nanti wassap tau kalau nak tahu cara bina blog berpengaruh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan