Jumaat, 5 Februari 2016

Cuti...Jom balik kampung!!

Assalamualaikum wbt.

Allahumma soli a'la saidina Muhammad, waa'la a'lihi wasohbihi wassalam.

Selamat pagi Jumaat. Hari yang penuh kedamaian dan ketenangan. Semoga kita dilimpahi rahmat Jumaat, penghulu segala hari.

Waktu ini, ketika ini, saya menulis diiringi kicauan burung yang sayup kedengaran belakang rumah.

Dua tiga hari ni, saya leka dalam menjaga kesihatan diri. Jadi agak letih dan lesu sebaik pulang dari kerja. Kena mula cari tips untuk kekalkan kecergasan ni.

Tapi, walaupun letih, hati gumbiraa.. Sebabnya, hari ni nak balik ke Klate. Dah sebulan tak balik. Tak sabar nak peluk mama abah dan anakanda yang dirindui, Iman. Satu-satunya anak saudara saya, Waiz, khabarnya juga tidak berapa sihat. Tak sabar nak jumpa semua orang.
Inilah hikmah jadi perantau, bila berjauhan rindu dan ingat sentiasa.

Oklah, nak sambung sarapan dan kemas barang.

Doakan perjalanan kami selamat dan kami sampai ke destinasi dengan jayanya.

InshaaAllah, kita akan bertemu lagi dan bersiaran di Klate pula selama seminggu.

**Kelas-kelas ABDR beroperasi setiap hari. Nak belajar buat blog, belajar bisnes asas, belajar urus akaun, nak beriklan pun boleh. Boleh whatsapp saya 011-17933520- Fiza. InshaaAllah, saya bantu. Kita sama-sama kongsi ilmu.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan