Selasa, 30 September 2014

Semangat Pagi Selasa

Teks: Norafiza Abdul Aziz
Foto: Google




Assalamualaikum wbt. Rasanya macam dah lama tak update blog sebelah pagi. Alhamdulillah, hari ni diberi kesempatan untuk mencuri masa seketika untuk mencoret sesuatu di sini.

Selalunya, waktu pagi adalah waktu kerja saya. Tak kira samada di rumah atau di tempat bertugas. Saya suka memulakan kerja waktu pagi sebab saya hanya rajin di waktu pagi sahaja. Hehe. 

Hari ni, saya bertugas shif pagi. Keadaan agak sibuk pada awalnya. Maklumlah, waktu pertukaran shif. Serah tugas, ambil alih tugas. Namun sekarang, dan lengang terus. 

Semoga saya (dan juga anda) akan terus istiqamah dalam melaksanakan tugas yang diamanahkan kepada kita. Dan semoga semua urusan kita dipermudahkan oleh-Nya. Rabbi yassir wala tuassir. 

Kekal positif dan ceria hari ni, OK.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan