Khamis, 23 Julai 2015

Raya 2015

Assalamualaikum wbt.

SELAMAT HARI RAYA!!

Walau hari ni dah raya ke 7, harap masih belum terlambat nak ucap Selamat Hari Raya. Raya kan sebulan...

Maaf sangat lama tak update. Kesibukan melanda diri. Hehe..nanti-nanti kita cerita ye. Hari ni just nak wish raya je.

So, di kesempatan ini, saya ingin menyusun jari ,memohon ampun maaf atas semua salah silap saya. Saya insan biasa yang sentiasa melakukan kesilapan. Oleh itu, harap semua dapat mafkan saya ye.

Selamat meraikan Syawal yang mulia. Kalau tak keberatan tu, jemput-jemputlah puasa enam. Banyak pahalanya. Soo Wincci pun boleh puasa enam tau. Eh?!! Hehe..

Dengan ini saya dengan baik hati nak belanja anda semua foto saya dan keluarga raya tahun ni. Enjoy!!









Nak makan rendang..belum jumpa lagi rendang tahun ni..huhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan