Sabtu, 21 Februari 2015

Belajar Perkara Baru

Assalamualaikum wbt.

Masuk ke dunia 'pertapaan' untuk seketika.

Agak kecewa bila blog saya kurang mendapat sambutan. Namun, berkat pertolongan dari-Nya saya mendapat suntikan baru.

Kisah bermula bila saya belajar untuk memasang iklan nuffnang di blog.

Saya 'mengupah' seorang cikgu untuk mengajar saya memasang iklan. Bagi saya, belajar dengan orang yang dah pandai lagi cepat faham. Lagi pula memang beliau ada menyediakan servis tutorial untuk pasang iklan ni.

Belajar punya belajar, akhirnya terluah kekecewaan saya pada beliau. Tak semena-mena, saya dapat page review percuma daripada beliau. Banyak tips yang diberikan oleh beliau yang seriously saya tak tahu langsung. Anyway, thanks for the tips friend.

Jadi, saya mulakan langkah baru dan berharap semoga ilmu baru ni akan membawa Yours Truly, FIZA AZIZ ke peringkat global. InshaaAllah.

Let's learn together and have fun!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan