Sabtu, 21 Februari 2015

Tahun Kambing

Assalamualaikum wbt..

Happy Chinese New Year!

Rasanya masih belum terlambat kan? Kata Angeline Tan dalam rancangan Nasi Lemak Kopi O semalam, semoga tahun ini akan aman damai dan tiada persengketaan sesuai dengan sifat kambing yang pendiam. Harap-harap macam tulah.

Lama tak update blog kan? 
Seminggu saya bercuti balik kampung En.Ayie. Bertapa kat sana. He he. Family time kan. Memang tak sempat nak post story. But, don't worry. InshaaAllah, saya akan kongsi beberapa cerita sepanjang percutian saya minggu lalu.

Walaupun tak ada post baru, saya sempat juga buat blog walking. Lama tak buat. Dulu-dulu rajin je sebelum ada blog sendiri. Lepas tu, saya lebih tertumpu kepada buku. Dah nama pun hantu buku.

Anyway, seronok pulak buat blog walking ni. Tambah-tambah bila jumpa blog yang memberi info tentang blogging ni. Tambah semangat nak tukar kerjaya jadi blogger. He he. Banyak je blog-blog informatif yang boleh dijadikan bahan rujukan untuk menambahbaik blog kita. Nanti nak buat tranformasilah kat YTFA (singkatan untuk Yours Truly, Fiza Aziz). So, tungguuu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan