Khamis, 15 Mei 2014

Khamis yang damai

Assalamualaikum wbt
Selamat pagi.

Pagi ini saya bangun dengan semangat untuk menyiapkan tugasan sebelum cuti saya berakhir. Saya bercuti selama lima hari dari hari Ahad sehingga hari ini dan esok kembali bertugas seperti biasa. Saya bekerja ikut shif, jadi waktu cuti saya tak sama seperti orang lain.

Tengah bersarapan dan berbual dengan mama, si kecil Ilham bangun. Terus buat buatkan air milo atas permintaan dia sendiri.

Sekarang kami berdua sibuk dengan tugasan masing-masing. Saya mengadap laptop nak menyiapkan tugasan sementara  budak kecil ni sibuk dengan tablet mendengar kid's song yang saya muat turun khas untuk dia.

Jadi pagi ini saya menyiapkan tugasan diiringi lagu twinkle twinkle little star nyanyian superatar Ilham.

Khamis yang damai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan